Sanatate

De ce sa facem kangoo jumps

Saptamana trecuta m-am alaturat unui prieten in ceea ce am crezut ca ar fi o prostie, o distractie de dupa munca, si am terminat intr-un antrenament in toata puterea cuvantului si chiar destul de solicitant, cu ceea ce poate fi descris ca un hibrid intre un clapari si pantofii de dans.

Incaltamintea, numita Kangoo Jumps, functioneaza doar in cazul exercitiilor Kangoo si a aparut de fapt in jurul aniilor ’90. De-a lungul ultimilor ani, modelele au inceput sa se inmulteasca, asat si datorita formatorilor si expertilor de exercitii care le-au inclus in antrenamentele lor. Intalnirea cu un guru Kangoo, antrenorul Mario Godiva Green, care conduce tabere de boot si chiar cursuri de dans, te va asigura ca daca vrei sa te ridici si sa sari, trebuie sa incepi de jos. Asa ca, daca la inceput vei cadea, nu te desuraja, este normal. Sansele de a arata bine in kangoo jumps sunt destul de bune pentru fiecare, iar dupa aproximativ doua minute corpul tau se va ajusta perfect ghetelor saltarete si vei putea intra in ritmului grupului.

Rularea cu Kangoo este foarte diferita de mersul obisnuit. Cand executi sarituri cu adidasii ai tendinta de a lovi solul cu calcaiul in primul rand, impingandu-te in fata cu degetele de la picioare. Cu Kangoo, vei functiona altfel: picioarele sunt complet plate, iar saltul inainte se realizeaza cu ajutorul benzilor de rezistenta mici atasate la partea de jos a pantofului. Daca te intrebi ce simti atunci cand executi sariturile Kangoo, multi oameni le echivaleaza cu sariturile de pe o trambulina.

Exista, de asemenea, o tona de beneficii pentru sanatate, care vin odata cu primele exercitii Kangoo. Pantofii absorb 80 la suta din soc in timp ce ruleaza, ceea ce o face o activitate perfecta pentru cei aflati in recuperare sau care doresc sa imbine in mod placut pauzele dintre alte exercitii fizice. Vei arde, de asemenea, 25 pana la 50 la suta mai multe calorii decat in exercitiile cardio efectuate cu adidasi obisnuiti, pentru simplul fapt ca te lupti cu greutatea si utilizarea de baza pentru a te stabiliza atunci cand revii la sol. In plus, este o modalitate foarte buna de a imbunatati rezistenta. Daca nu esti un profesionist, este greu sa rulezi la viteza normală in Kangoo Jumps, iar din momentul in care revii la sol poti lucra mai mult si la o intensitate mai mare decat iti poate oferi rezistenta unor pantofi normali.

Si chiar daca orele de Kangoo nu sunt diponibile chiar peste tot, puteti incepe prin achizitionarea unei perechi de ghete si incepe antrenamentele pe cont propriu.