Uncategorized

Cum sa nu mai mananci totul din farfurie

Partea si mai nebuneasca este faptul ca, desi dimensiunile portiilor din anii 1950 si 1960 ar putea sa para uriase pentru oamenii care traiau in prima parte a secolului 20, dimensiunile portiilor cu care sunt obisnuiti americanii din ziua de azi le fac sa para modeste. Adauga si faptul ca americanii de rand din ziua de azi sunt mult mai sedentari decat erau in perioada in care dimensiunile portiilor erau mult mai reduse si e usor sa observi cauza problemei de obezitate din Statele Unite si din restul lumii. Daca si tu suferi de distorsionarea portiilor, poti sa vezi sectiunea noastra de “cum sa” de mai jos.

Da, aparent clubul celor care isi termina mancarea din farfurie pare sa aiba o baza de membri dedicati: un studiu din anul 2014 a demonstrat ca 92% din mancarea auto servita este consumata in exces. Daca simti ca faptul ca mananci totul din farfurie ca sta in calea telurilor tale de sanatate, de fitness si de pierdere in greutate, exista unele moduri foarte simple si practice in care tu si oamenii pe care ii iubesti puteti sa renuntati la obiceiul acesta de a manca prea mult. Aici iti sunt prezentate 4 cele mai utile astfel de sfaturi.

Invata cum ar trebui sa arate o portie adevarata

Stiai ca o portie de migdale ar trebui sa contina 23 de migdale? Sau ca 32 de struguri fara samburi reprezinta o portie ? Daca da, atunci faci parte dintr-un grup restrans. Multi dintre noi nu suntem obisnuiti cu modul in care ar trebui sa arate o portie reala de mancare. Iti poti forma o idee de cata mancare ai nevoie de fapt (fata de cat vrei sa mananci tu, dar asta e alta problema) cu planul Beachbody’s Portion Fix Eating Plan. containerele de diferite culori te vor ajuta sa stii cata mancare din fiecare tip ar trebui sa consumi in fiecare zi pentru a te incadra in gama ideala de calorii, in timp ce ii oferi corpului tau hrana de care are nevoie.